مسئولان مدیون خدمات شایسته آیت‌الله قره‌باغی هستند
نوشته شده توسط : احسانی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
مسئولان مدیون خدمات شایسته آیت‌الله قره‌باغی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مردم و مسئولان مدیون خدمات شایسته آیت‌الله قره‌باغی هستند.

خبرگزاری فارس: مسئولان مدیون خدمات شایسته آیت‌الله قره‌باغی هستند

 

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله قره‌باغی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ارومیه اظهار کرد: مردم استان آذربایجان غربی به خاطر داشتن این چنین افتخارات بزرگی به خود می‌بالد چراکه وجود این عالم عالیقدر منشا برکات بسیاری برای استان بود.

وی درگذشت آیت‌الله قره‌باغی را ضایعه بزرگ برای استان خواند و افزود: مردم و مسئولان باید راه این عالم فرزانه را ادامه دهند چرا که تداوم راه وی سبب زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن مرحوم برای همیشه می‌شود.

حسنی تصریح کرد: آیت الله سید علی اکبر قره باغی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در روزهای سخت مجاهدانه برای تداوم انقلاب تلاش کرد که این مجاهدت ایشان در بسیاری جهات کم نظیر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه این مراسم گفت: آیت الله قره باغی با مبارزات خود در مقابل رژیم طاغوت ایستادند و یکی از مریدان برجسته و همیشگی امام خمینی (ره) بودند.

وی آن عالم را از علمای پیشرو انقلاب اسلامی در ارومیه و آذربایجان غربی خواند و افزود: تلاش و مجاهدت خالصانه چنین افرادی در انقلاب و بیداری و آگاهی مردم بسیار موثر بود.

قریشی با بیان اینکه آیت الله قره باغی در احداث بیمارستان سیدالشهدا(ع) ارومیه نقش مهمی داشتند اضافه کرد: باید این بیمارستان را یکی از یادگارهای مهم و باقیات صالحات برای مرحوم به شمار آورد چرا که این بیمارستان سبب امیدواری بسیاری از خانواده‌ها در آذربایجان غربی بود.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی دیگر نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیت هیئت رئیسه و اعضای مجلس خبرگان را قرائت کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: